söndag 24 januari 2010

Tävling!

Var med och tävla om ett vackert armband designat av Cajsa Lindheden. www.cajsalindheden.bloggagratis.se.

Välj mellan ett svart armband i flätat skinn med ett svart hjärta eller ett färgsprakande rött flätat armband i skinnimitation med en ” EGO” ring.

Tävlingen avslutas 31 Januari kl 18.00.

För att vara med i tävlingen gör du så här;

1) Blir ett goskrutt fan på facebook om du inte redan är det ;-)
2) Dela denna tävling med dina vänner på facebook i din statusrad ( välj Share/everyone )
3) Kommentera i detta inlägg när du gjort detta och skriv vilket armband du vill ha om du vinner!
4) Om du tipsar om tävlingen via en egen blogg eller mejl så ges pluspoäng !




Är du inte med i facebook och hellre mejlar eller bloggar så räknas det med!

Gör då så här:

1) Länka till denna tävling i din blogg alt; Mejla 5 personer med en länk till tävlingen.

2) Kommentera i detta inlägg om du länkat eller mejlat ( Bifoga kopia på mejl). Och ange om du vill ha ett rött eller svart armand om du vinner.

3) Samma gäller här, om du både facebookar och bloggar/emailar så ges pluspoäng :-)


LYCKA TILL!

Ps låna gärna bilden med armbanden som lottas ut D.s

14 kommentarer:

Virre sa...

Hej nu delat på FB & lagt in i bloggen =D
Jag skulle gärna ta det röda armbandet om jag vann

Presentation sa...

Vad kul! Då har du även pluspoäng = en extra lott!

God Tur! Det röda är såå fint tycker jag!

Kram!!

Annas tävlingstipsarblogg sa...

Hej,

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/january/armband-9.html

Tävlar inte själv

Em sa...

Hej! Jag har länkat till tävlingen i bloggen! Skulle gärna ta det svarta armbandet om jag vann:)

clea sa...

superfina armband! speciellt det svarta, som jag skulle vilja få om jag vann! :)
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/january/31-januari-armband.html
kram, clea

Anna sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla. Har länkat till tävlingen i min blogg; http://herse.blogspot.com/2010/01/tavling.html

Jag skulle helst vinna det svarta armbandet. :)

/Anna

Gabbies sa...

Jag är gärna med o tävlar om det svarta armbandet. Och jag länkar i min blogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/january/armband-6.html

Hoppas på tur!

Petra sa...

hejjj !
Nu har jag gjort det man ska på FB och det andra med :)

Jag vill ha det röda armbandet om jag vann !
Skulle jätte gärna vilja vinna , har aldrig gjort det.

KRAMAR

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett rött armband.

Har länkat, räcker det?:
http://care69.blogspot.com/2010/01/31-jan-vinn-armband_29.html

Alexandra Andersson sa...

Nu har jag gjort sakerna på Facebook :) Om jag vann skulle jag vilja ha det svart. Dem är båda skitsnygga men det svarta passar mig mest :)

Kram Kram :)

Min blogg krånglar så har skickat till alla tjejer på min mail istället och hoppas det går lika bra :)

alexandra_andersson88@hotmail.com

Therese sa...

Nu har jag delat på FB :)

Om jag vann skulle jag vilja ha det svarta :) Kram

The-rese.94@hotmail.com

Goskrutt sa...

Nu är vinnare i tävlingen avgjord!

Ulrika Johansson som facebookat vann ett svart armband med hjärta! Grattis till din vinst!

Tack alla som var med och tävlade här på bloggen och som även facebook. Håll ut ni som inte vann denna gång, fler tävlingar står på lut .....omn några dagar startar en rolig tävling inför alla hjärtans dag..!

Denna gång är temat ekologiskt och välgörande..klura på den och välkommen åter!

Kram på er

Goskrutt sa...

För er som vill tävla mer finns nu en ny tävling med alla hjärtans dag tema. Både på facebook och här på bloggen!


Ha en bra dag!

Presentation sa...

Här är länken till nya tävlingen!

http://goskruttpysslar.blogspot.com/2010/02/alla-hjartans-dag-tavling.html