torsdag 14 januari 2010

Lite bilder!

Nu var det länge sedan det bloggades...men det betyder inte att jag slutat. Tvärtemot. Har fått prioritera bort bloggningen ett tag för jag har haft så mycket att göra innan jul speciellt. Hade tänkte visa senaste beställningarna.. men min lilla kamera är på vift i södra Sverige efter julhelgerna. Så när den kommer, så kommer fler bilder :-)


Men... i helgen testade jag att fota med vänners system kamera. Och vad kul det var! och vilken skillnad det blir på bilderna. Delar med mig av några som fastnade på bild!

Ha en härlig vinterdag, trots kylan, minus 22 hos oss nu! Brrr


Färgglada napphållare




Vintriga halsdukar







Gosiga Babyfiltar




Älskar djungeltyget och kombinationen med röda fleecen.





Bruna moln med turkos fleece

3 kommentarer:

Junebacken! sa...

Ja, du har varit produktiv. Bilderna blir himla fina i snön också. Kul att kunna fota ute, det är lite annat än när det är slaskigt och grått. Här har vi bara -12 och jag eldar för fullt.

Anonym sa...

Hej!
Vad tar du för filtarna med fleecebakrund och mössorna? Är jätte intresserad av de med djungelmotiv

Presentation sa...

Hej Anonym ;-)

Filtarna med fleece tar jag 249 kr för.

Mössorna 140 kr/st.

Kika in på min hemsida om du hittar ngt som jag har i lager. Annars är det inget problem med beställning utifrån önskad storlek. Bara mejla mig så ordnar jag det!

Ha det gott!

/Angelica