onsdag 16 februari 2011

Ett beslut....

Hej på er!

Long time no see.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade på självaste bloggen. Nu uppdaterar jag mest på facebook när tid finns över och nya saker läggs upp i shopen hos signerat.se.

Jag har tagit ett beslut som rör mina kunder i alla högsta grad; Från och med nu kommer jag inte ta emot beställningar på specialsydda varor. Anledningen är att jag har för lite fritid just nu och vill spendera mer tid med min familj utöver den tid som jag spenderar på mitt ordinare arbete.

När jag får tid över jag vill kunna skapa och vara kreativ utan direktiv. Jag kommer fortsätta utveckla varumärket goskrutt men i mindre skala. Det som finns kommer läggas in i shopen hos www.signerat.se. Jag har även valt att leverera utvalda varor till ett fåtal återförsäljare.

Ni kan via facebooksidan alltid lägga in förslag eller önskningar på vad ni vill se härnäst. Jag hoppas att ni fortsätter att handla av mig ändå ;-).

Uppdateringar kommer för det mesta läggas in på facebooksidan men även här, så bloggen kommer bestå.. men kanske blir det även annat innehåll än vad som knåpats ihop i syateljen ;-)

Inga kommentarer: