måndag 3 maj 2010

Booh can do skohorn!






Jag är nu återförsäljare för en ny smart produkt! Booh can do! Ett supersmidigt skohorn för barn! Jag köpte dessa skohorn på en mässa redan i vintras men det är först nu som de börjat komma till användning hemma hos oss, och nu går skopåtagningen som en dans :-) Barnen tycker skohornen är roliga och fina och de bråkar helst om en färg : rosa, så klart!







SPOOKI Skohorn är helt anpassad för att barn ska kunna använda den och tycka att det är roligt. SPOOKI inspirerar barnen till att lära sig ta på sig skorna själv.

SPOOKI finns i två modeller: Rosa Prinsessa och Svart Pirat. SPOOKI är anpassad i första hand för barn 3-6 år och sko- och fotstorlekar kring 23-31. Skohornet kan användas även i större storlekar men står då kanske inte lika bra av sig själv.

Med SPOOKI följer en specialdesignad krok med en namnetikett på vilken man kan skriva barnets namn, eller namnet på sin SPOOKI om man vill döpa den. Kroken fästs enkelt med dubbehäftande tejp som medföljer.








Tips på praktisk och snygg hallförvaring.

Om du är intresserad att handla dessa genom mig så mejla info@goskrutt.se. Bifoga namn och adress så skickar jag förskottsbetalningsinfo till mitt bankgiro. Leverans 1-3 dagar från betalning.

Pris: 59 kr/st!

Just nu 2 st för 100 kr!

Frakt tillkommer enligt postens portotabell.

Exempel:

1-2 skohorn: 24 kr frakt
3-4 skohorn: 36 kr frakt

2 kommentarer:

Zanna sa...

Vilka söta! Jag vill ha en av varje :) Du kan väl lägga undan dom till mig så kommer jag och köper dom av dig någon dag!? Kram

Presentation sa...

Zanna: Ja visst är de söta! Jag lägger undan så hörs vi av! Ha det! Kram