onsdag 3 februari 2010

Alla hjärtans dag tävling

Vinn ett ”Alla hjärtans dag paket”, perfekt att ge bort till någon du bryr dig extra mycket om!

Var med i utlottningen av ett mjukgörande och värmande liniment med ett ”Fri massage” presentkort att ge bort.




Linimentet har en värmande och mjukgörande effekt och baseras på ekologisk odlad aloe vera. Läs mer om linimentets olika användningsområden hos Carolines må bra shop.

Tävlingen avslutas 8 feb kl 18.00

För att tävla gör du så här:

1) Bli ett goskrutt fan om du inte redan är det ;-)
2) Dela denna tävling med dina vänner på facebook i din statusrad ( välj share/everyone eller dela/alla )
3) Kommentera i detta inlägg när du gjort detta
4) Om du tipsar om tävlingen via en egen blogg eller mejl ges pluspoäng !

Är du inte med i facebook och hellre mejlar eller bloggar så räknas det med!

Gör då så här:

1) Länka till denna tävling i din blogg alt; Mejla 5 personer med en länk till tävlingen.

2) Kommentera i detta inlägg om du länkat eller mejlat ( Bifoga kopia på mejl).

3) Samma gäller här, om du både facebookar och bloggar/emailar så ges pluspoäng :-)


LYCKA TILL!

Ps låna gärna bilden med paketet som lottas ut D.s



LYCKA TILL!

7 kommentarer:

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/8-feb-vinn-ett-alla-hjartans-dag-paket.html

Anonym sa...

Är jättegärna med!
Har tipsat på facebook :)

Jenny Ö

Hanna sa...

Hej!

Jag skulle vilja vinna denna tävling så jag skulle kunna skämma bort min pojkvän med en härligt sensuell massage!

Han arbetar som rörmokare och har ofta ont i ryggen. Jag masserar honom mycket så linimentet skulle komma väl till hands.. Han skulle också bli glad om han fick gå till en riktig massör som har erfarenhet!

Har sällan tur så om jag vann detta åt honom skulle jag bli superdunderglad.

Har länkat här:
http://hannarebeccanystrand.blogg.se/2010/february/tavling-8.html

Kram Hanna

Hanna sa...

Haha :D Vad fyndigt.. Då kan han ju ta sin fribiljett när han känner för det men på alla hjärtans dag så får han en gratis! ;)

Tack så mycket för att du hörde av dig! Skulle bli så glad om jag vann..

Kram Hanna

Goskrutt sa...

Hej alla tävlande!

Nu är det bara en dag kvar, spännande. Och jag ville bara förtydliga att massagebiljetten är en liten kul grej som kommer med linimentent så man kan bjuda på egen massage vid tillfälle och ge bort ;-)

Linimentet fungerar även super vid förkylning, min lillskrutt har väldans elak hosta just nu och jag har smörjt in linimentet på hans bröstkorg.. då andas han mycket lättare! Sen älskar jag Jenka doften..! Önskar jag själv kunde tävla ;-)!

Imorgon har vi en lycklig vinnare ;-)! och kom ihåg om ni både bloggar och facebookar ( Kommenterar i loggen på FB och delar med era FB vänner) Så får ni två lotter!

Trevlig Söndagskväll

Kram Angelica

Hanna sa...

Hej igen!

Jag har nu blivit ett fan och delat.. Hanna Nystrand heter jag på facebook om du vill kolla :)

Nu hoppas jag att jag har en stor chans :)

Kram Hanna

Presentation sa...

Nu är vinnaren utsett till alla hjärtans dag tävlingen! Petra N på FB du är dagens vinnare! ;-) Grattis!

Tack ni andra som var med och delade och tävlade! Skulle önska jag kunde ha ett pris till alla! Men det kommer fler tävlingar framöver våren..så håll ut ;-) !

Kom ihåg att ni som är goskrutt fan har 10 % rabatt hos Carolines må bra shop under hela februari. Kan verkligen rekommendera linimentet.. det luktar gott :-) .... och har dessutom en massa olika bra användingsområden!

Kram på er!